نحوه بسته بندی پک رستورانی
نوشته شده توسط : b.gholami

چگونه رستوران شما می تواند غذا را با خیال راحت بسته بندی کند
با اقدامات جدید غذاخوری به دلیل همه‌گیری COVID-19، گزینه‌های بیرون‌بر و تحویل غذا اکنون به یک راه نجات حیاتی برای باز نگه داشتن رستوران‌ها در طول دوره‌های قرنطینه تبدیل شده‌اند. در حالی که فست فودها و کافی‌شاپ‌ها در بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها به خوبی آشنا هستند، سایر رستوران‌های غذاخوری، از رستوران‌های خانوادگی گرفته تا رستوران‌های خوب، ممکن است برای این تغییر ناگهانی مشکل پیدا کنند.

بنابراین، چگونه یک رستوران غذایی را برای مشتریان خود آماده می کند که آن را گرم، ایمن و عاری از آلودگی نگه دارد؟ در پست امروز، به این می پردازیم که چه محصولات بسته بندی برای تهیه اقلام غذا و نوشیدنی برای تحویل و تحویل مناسب هستند.

برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی پک رستورانی اینجا کلیک کنید.

در مصرف نوشیدنی های گرم احتیاط بیشتری کنید
اگرچه برای بسیاری از کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها امری عادی است، اما رستوران‌هایی که اکنون نوشیدنی‌های گرم می‌فروشند، ممکن است به بسته‌بندی آن‌ها برای مشتریان عادت نداشته باشند.

برای اطمینان از اینکه نوشیدنی‌های مشتری شما گرم و بدون ریختن تحویل می‌شوند، حتماً نوع مناسب فنجان‌ها را تهیه کنید. لیوان های کاغذی و فوم استاندارد بسیار مقرون به صرفه هستند اما می توانند به راحتی بیش از حد گرم شوند و برای نوشیدنی های سردی که در محل فروش مصرف می شوند مناسب تر هستند. جایگزین‌های قوی‌تر شامل لیوان‌های فلزی یا پلاستیکی است که احتمال شکستن یا ریختن آن‌ها بسیار کمتر است، اما تهیه آن برای رستوران‌ها اغلب بسیار پرهزینه است.

لیوان های داغ کاغذی راه حل مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند. این فنجان‌ها که توسط یک لبه نورد پشتیبانی می‌شوند و برای جلوگیری از نشتی پوشش داده شده‌اند، به اندازه کافی محکم هستند تا دمای بالاتر را تحمل کنند و در عین حال به اندازه کافی سبک هستند که توسط راننده یا مشتری حمل شود.

با کیسه های فویل از رطوبت جلوگیری کنید
در یک آشپزخانه شلوغ انتظار رطوبت وجود دارد، حتی اگر اتاق غذاخوری اکنون خالی باشد. اما وقتی با غذاهای خشک‌تر مانند نان، تورتیلا و شیرینی سروکار دارید، رطوبت می‌تواند منجر به خیس شدن یا سست شدن غذا قبل از رسیدن به درب منزل شود.

اگر به دنبال گرم نگه داشتن غذای خود بدون رطوبت بیش از حد هستید، از کیسه های فویل به عنوان بسته بندی استفاده کنید. برای اقلام غذایی مانند اسپرینگ رول، بوریتو، هات داگ و نان نان، کیسه های فویل آلومینیومی از مواد غذایی حساس در برابر نور و رطوبت محافظت می کنند، در حالی که آنها را به اندازه کافی گرم نگه می دارند تا بخورند.

آشپزخانه خود را به بسته بندی مواد غذایی از شرکت بسته بندی مجهز کنید
اگرچه کووید-19 فشار قابل توجهی بر رستوران‌ها و صنایع غذایی وارد کرده است، تغییر به سمت خدمات تحویل و تحویل می‌تواند به این مشاغل کمک کند در مسیر درست باقی بمانند. اگر می‌خواهید رستوران خود را برای خدمات تحویل و تحویل غذا آماده کنید، لوازم بسته‌بندی مواد غذایی را از The Packaging Company تهیه کنید.

با ارائه همه چیز، از کیسه های کاغذی، ظروف بیرون بری و بسیاری از اقلام ویژه، می توانیم به رستوران شما کمک کنیم تا در ارائه خدمات باکیفیت بیرون بری که نشان دهنده اشتیاق شما به غذا و غذاخوری شماست، حتی اگر در خانه باشند، برتر باشد. امروز کاتالوگ بسته بندی مواد غذایی ما را مرور کنید!

مهمتر از آن، اگر تصمیم به فروش نوشیدنی‌های گرم در فنجان دارید، به یاد داشته باشید که درب و آستین فنجان داغ را تهیه کنید. بدون آنها، راننده تحویل شما یا مشتری شما ممکن است به طور تصادفی نوشیدنی را بریزد یا خودشان را بسوزانند که این امر بر استانداردهای مراقبت از مشتری شما منعکس نمی شود.

تمام غذاها را برای حفظ طعم مهر و موم کنید
به خوبی شناخته شده است که زمانی که غذا در دمای اتاق قرار می گیرد، کیفیت آن بسیار سریعتر از بین می رود. این امر مخصوصاً اگر در حال دست زدن به غذاهایی باشید که در هوای گرم و آزاد مستعد فاسد شدن هستند، مانند سوشی، گوشت و برخی دسرها. اگرچه با یک سرویس تحویل سریع قابل پیشگیری است، اما اگر غذا به طور ایمن بسته بندی نشده باشد و برای مدت طولانی در هوای آزاد بماند، احتمال خطر برای سلامتی نیز وجود دارد.

با توجه به تغییر گزینه‌های تحویل جدید، درست است که غذاخوری‌ها نمی‌توانند غذا را به همان اندازه تازه از آشپزخانه تجربه کنند. اگرچه این ممکن است ضربه ای به بسیاری از سرآشپزهایی باشد که زمان و انرژی زیادی را صرف پخت و پز می کنند، اما رستوران ها هنوز هم می توانند غذای باکیفیت را با راه حل های مناسب بسته بندی مواد غذایی ارائه دهند.
راه حل ارائه غذای با کیفیت رستوران به مشتریانتان در خانه این است که غذای تازه پخته شده را تا حد امکان سریع و مطمئن ببندید. مدیران رستوران باید اطمینان حاصل کنند که سرآشپزها یا آشپزها به راحتی به ظروف بیرون بری در آشپزخانه دسترسی دارند تا بتوان غذای تازه پخته شده را به سرعت برای جمع آوری یا تحویل بسته بندی کرد.

اگر رستوران شما سس‌ها، سس‌ها یا چاشنی‌ها را نیز ارائه می‌کند، می‌توانید آن‌ها را به ظروف بیرون‌بر اضافه کنید یا به‌طور جداگانه در محصولات بسته‌بندی مانند ظروف سوپ قرار دهید.





:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: